دکورپرداز
دکور پرداز

دشمن در مقابل جبهه مقاومت مستأصل شده است

دشمن در مقابل جبهه مقاومت مستأصل شده است

دکور پرداز: به گزارش دکور پرداز، جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: باید قدردان خون شهدا باشیم و بدانیم هر چقدر به دفاع مقدس بپردازیم به تقویت هویت خودمان کمک کرده ایم.



به گزارش دکور پرداز به نقل از ایسنا، سردار علی اصغر محسن شیخی که در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران در استانداری تهران سخن می گفت بیان نمود: مقاومت اسلامی دامنه دفاع مقدس است چونکه شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بود دفاع مقدس قله و جبهه مقاومت دامنه است و به همین دلیل باید در تبیین مفاهیم دفاع مقدس به موضوعات مکتب انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هم توجه داشته باشیم.

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تکیه بر این که مسئولین بلند مرتبه آمریکایی بارها از هزینه های گزاف برای تشکیل داعش اشاره داشتند، اظهار داشت: رزمندگان جبهه مقاومت با هدایت سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی توطئه آنها را خنثی و داعش را شکست دادند.

وی با اشاره به اینکه امروز روحیه رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس در جبهه مقاومت نمایان است، اضافه کرد: دشمن در مقابل جبهه مقاومت مستأصل شده است و اثرگذاری جمهوری اسلامی را در منطقه شاهد می باشیم. همینطور اقتدار و امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم. ازاین رو باید قدردان خون شهدا باشیم و بدانیم هر چقدر به دفاع مقدس بپردازیم به تقویت هویت خودمان کمک کرده ایم.

سردار شیخی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس احتیاج به بزرگ نمایی ندارد و باید دفاع مقدس و عملیات های آنرا همانگونه که بوده برای جوانان و نوجوانان بیان شود.
انتهای ‍پیام


1403/06/21
12:49:13
0.0 / 5
161
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد