دکورپرداز
دکور پرداز
مهر خبر می دهد؛

سرویس اینترنت بانك ملت از دسترس خارج شد

سرویس اینترنت بانك ملت از دسترس خارج شد

به گزارش دکور پرداز کیفیت نامناسب خدمات بانکداری الکترونیکی بانک ملت امروز در حالی با قطع سرویس اینترنت بانک باعث دردسر مشتریان بانک شد که چند روز قبل پاداش ۶۷۰ میلیون تومانی هیات مدیره بانک رسانه ای شده بود.


به گزارش دکور پرداز به نقل از مهر، سرویس اینترنت بانک ملت امروز در حالی از دسترس مشتریان خارج شد که کیفیت نازل خدمات بانکداری الکترونیکی در سیستم بانکی ایران همواره مورد انتقاد مشتریان است. مشتریان معتقدند بانک ها در تعامل با مشتریان کاملاً از موضع بالا برخورد کرده و در برابر خدمات ضعیف خود الزامی برای پاسخگویی ندارند چون که بانک مرکزی، به عنوان نهاد ناظر بر عملکرد شبکه بانکی، با بانک هایی که خدمات نازلی به مشتریان عرضه می دهند، برخورد مؤثری نمی کند.
یکی از مشتریان بانک ملت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز که سرویس اینترنت بانک ملت قطع شد، در شرایط شیوع کرونای دلتا ناچار به رفتن به شعبه بانک شدم. وی با انتقاد از کیفیت نامناسب خدمات بانکداری الکترونیکی بانک ها اظهار داشت: بانک ها خدمات را با هر کیفیتی به مشتریان تحمیل می کنند و هیچ دستگاهی هم ناظر بر عملکرد آنها نیست. این مشتری بانکی افزود: بانکی که توان تأمین خدمات بانکداری الکترونیکی پایدار و با کیفیت به مشتریان خویش را ندارد، نباید ۶۷۰ میلیون تومان پاداش برای هیأت مدیره خود در نظر بگیرد. لازم به یادآوری است: بر مبنای تصمیمات مجمع عمومی عادی سالانه ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹، مبلغ پاداش هیأت مدیره بانک ملت برای سال قبل ۶۷۰ میلیون تومان تعیین شد. پاداش اعضای هیأت مدیره بانک ملت در سال ۱۳۹۸ حدود ۴۰۰ میلیون تومان بود که در سال ۹۹ رشد ۶۷ درصدی داشته است. ضعف خدمات بانکداری الکترونیکی بانک ملت در حالی است که این بانک در حفظ اطلاعات مشتریان خود هم ضعیف عمل کرده است به صورتی که طی چند سال گذشته به دفعات اطلاعات مشتریانش مورد سرقت قرار گرفته است.(جزئیات بیشتر)

1400/05/06
22:59:48
0.0 / 5
1403
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد